Vad nytt?

Vad har hänt sen sist?
JO.
Natten till söndag 5/4 klev jag upp ur sängen för
jag mådde inte bra på nåt sätt.
Tydligen föll jag ihop då.
Gubben vaknade av allt skrammel o kom
för att hjälpa mej upp.
Då svimmade jag igen!!
Det nästa jag vet är att jag vaknade upp
i hallen utanför köksdörren.
Gubben vimsade oroligt omkring i köket o
ville prova blodsockret på mej. Det var normalt.
Det troligaste är att jag råkade ut för ett
blodtrycksfall när jag klev upp från sängen,
ramlade o slog sidan i dörrhandtaget.
Jag gjorde illa revbenen rejält!!

Efter det bodde jag i fåtöljen en vecka. Där kunde jag
andas okej o inte ha ont i revbenen.
Men jag måste haft tur i oturen o inte brutit nåt revben
för nu efter nästan två veckor är jag nästan helt
återställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0