Sluta blogga??

Jag har som sagt funderat på att sluta med bloggandet.
Det är liksom inget för mej. Jag hörde på TV:n nu i
veckan att det är dags att städa på tomten. Vem har tid att
blogga då för jag måste ju skotta av all snön så jag ser
allt skräp jag ska städa bort. .........!
 Det tar sin tid!!
Folk, sörlänningar, pratar om blommande krokusar,
mina vilar fortfarande under ett betryggande snötäcke.
Tillbaka till bloggandet!
Jag kämpar väl på ett tag till, tills våren kommer på
riktigt. Då tror jag att jag varken har tid eller lust att
dela med mej av mitt liv till andra!!
Men vem vet?
Man ska aldrig säja aldrig!

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Nog vore det kul med lite uppfriskande snöskottning!!!

2009-04-05 @ 14:36:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: YonaZ

Sluta blogga när våren kommer? Inte tror jag du kommer städa och plantera fredagar och lördagar efter 23:00. Nä, fortsätt blogga du! Du kan behöva textventilera och jag kan behöva läsa lite textventilering. Kram!

2009-04-06 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0