Skavlan

Har just tittat på Skavlan. Visst är han bra? Nåt som retar mej dock: När de ändå textar hans norska ( som inte alls är svår att förstå), varför textar de inte hela programmet?? Inte för min skull utan för dem som verkligen behöver textning.
Jag är fortfarande nybörjare på det här med bloggning och kanske inte så engagerad men ge mej gärna lite feedback i form av kommentarer så kanske jag tar mej i kragen o presterar!!
Fick jobb imorron också, heldag 06:30-17:30, så jag hoppas på god middag o omskötsel när jag släpat mej hem i morron kväll!!

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Men skärp dej! Dâ ä full itt sô svårt!!!! ler

2009-02-20 @ 23:41:24
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0