Long time...

Har haft problem med uppkopplingen hela veckan. Inget
ovanligt,  använder ju Telia.. Har funkat men tagit sån dj..a tid
så jag gett upp.
Nåväl, back in track.
Har jobbat i köket idag o känt mej slaktfärdig mest hela tiden.
Det började med att jag försov mej. Gubben ringde o väckt mej
halv nio o det är för sent för att jag ska hinna få i mej alla piller,
pinka mej o vovvarna, köra in raringarna till firman o hinna
att stämpla in till kl. 09:00. (Ingen kritik mot gubben, jag borde ju
ta mej upp för egen maskin, tack o lov att han ringde.)
09:14 stämplade jag in o det var full styrka så ingen hade blivit
lidande P.G.A. min sena ankomst tack o lov.
Åt sen frukost 10:30 o blev klen i magen direkt naturligtvis!!
La mej på lunchrasten o magen blev bra men när jag reste
mej upp snurrade hela världen o lite till!! Lågt blodtryck -förbannade
piller!!!
Framåt eftermiddagen la sej snurret o då började ryggen göra
ont istället!
Som sagt - slaktfärdig!!
Imåra är det såning som gäller. Har köpt blomfröer ilag med Mor
o alla ska ner i jorden imåra.
Många krukor blir det....


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Mysigt!!!! Visst är sånna dar underbara ler du måste lugga nån läkare så det blir ordning på oillren

2009-03-07 @ 18:45:05
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0