Utmaning

Har blivit utmanad av Tomtan


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"Se, vart och ett djur söker sin maka,"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En grisskär mysdress

3. Vad såg du senast på TV?

 2 1/2 men

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

20:05 (rätt svar: 20:14).

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TVn  o två busande hundar.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Gick från bilen o in

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Kollade mailen

8. Vad har du på dig?

Jeans, tröja o min fina väst med älgar på

9. Drömde du något inatt?

Inget jag kommer ihåg iallafall

10. När skrattade du senast?

Alldeles nyss-åt katten. Jag tog bort en papperspåse som han förde

ett väldans liv med, så nu hade han lagt sej på stolen med

en hopvikt kartong över sej.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En hylla med skrivare på, en elektrisk darttavla

o en liten, liten tavla

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

En snutt på reprisen av melodifestivalen

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lång

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Kommer inte ihåg

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Hantverkarhjälp o fastigheter

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Åkte konståkning när jag var liten

17. Tycker du om att dansa?

Njae

18. George Bush?

Jaa du vad ska man säga!?

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

Pojken heter Jonas, flickan skulle ha hetat Ida

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Nej jag tror nte det, men man vet aldrig

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Okej då

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Jag har inte hunnit skaffa så många bloggvänner än

men en blogg som jag har fastnat för är:


Hoppfullt psykfall


Kommentarer
Postat av: psykfall

Tack för kommentaren o utmaningen är avklarad =) Önskar dig en riktigt god kväll/natt

2009-03-02 @ 22:02:11
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: YonaZ

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?



Redan temarubriken fick igång mig; icke sällan blir kollision passion



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?



Nytapetserad grå/vit vägg



3. Vad såg du senast på TV?



Prison Break S4 Ep 16



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?



01:00 (01:45, dags att sova då kanske?)



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?



Lyssnar på "Coldplay - God put a smile upon your face"



6. När du senast var ute, vad gjorde du då?



Gick hem från universitetet helt vimmelkantig och åhåmergrå av illamående.



7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?



Sexistiska rappare



8. Vad har du på dig?



Mörkblåa jeans och en T-shirt med Roskilde festival-loggan på.



9. Drömde du något inatt?



Att jag skulle försova mig, och att det var viktigt att jag skulle göra det för rikets säkerhet.



10. När skrattade du senast?



Sist jag skrattade högt var i lördags kväll då jag träffade på en kompis kompis som visade sina tatueringar han gjort på fyllan.



På ena bröstet hade någon kluddrat in "SLAYER" med sämre handstil än min egen. På andra bröstet var det tre små sorgliga sexor på rad. Klockrent!



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?



En bokhylla. Ett hyllplan för romaner, ett hyllplan för kurslitteratur, ett för alkoholrelaterade saker, och ett för diverse prydnader som jag inte har hjärta att göra mig av med.



12. Har du sett något konstigt på sista tiden?



såg en gigantisk fallos av snö utanför mitt fönster idag.



13. Vad tycker du om den här utmaningen?



Är inte utmanad, så jag är kolugn.



14. Vilken var den senaste filmen du såg?



The Quiet Earth. Science fiction-skräp från 80-talet.



15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?



Den bästa utbildning man kan köpa för pengar.



16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:



Har inga hemligheter.



17. Tycker du om att dansa?



Jepp, men det kan krävas en eller annan drink för att få igång de lurviga.



18. George Bush?



Har större koll på hans son om jag ska vara ärlig.



19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?



Återkommer när jag vet vad deras mamma ska heta.



21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?



Absolut, gärna ofta och mycket och överallt och jämt!



22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?



"Kan man tänka sig - du levde ett så bra liv på jorden att jag inte finner någon mening att du ska komma in i himlen och börja om igen. Vet du vad Jonas? Du ska få vila din eviga vila ifred."



23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?



Ledande frågor domaren! Vill inte!

2009-03-03 @ 02:04:01
Postat av: Tomtan

Grisrosa mysdress!!!!!!!

2009-03-03 @ 17:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0